RSS

Trumpai tariant

22 Sau

Atsirado naujas „įrodymas“, kad „Elvis gyvas“.

Kaip praneša Ultimate Classic Rock, Internete pasirodė nuotrauka, kuri buvo padaryta per akciją, skirtą muzikanto gimimo dienos progai Greislende. Daugelis mano, kad apkūnus vyras nuotraukoje – pasenęs, bet gyvas Elvis Preslis. Arba jo brolis dvynis Džesas, kuris pagal oficialią versiją mirė netrukus po gimimo. Man kilo mintis: o gal tai Elvis, o ne jo brolis mirė po gimimo? O šalia –  pasenusi, bet gyva Dženis Džoplin? Kaip tai Morisono nesimato… Juk irgi gyvas kažkur slapstosi…

2017011818035056

Polas Makartnis nori susigrąžinti teises į The Beatles dainas.

Seras Polas padavė į teismą leidybinę firmą Sony/ATV, norėdamas susigrąžinti teises į savo kartu su Džonu Lenonu parašytas  dainas. Teises į dainas buvo nupirkęs Maiklas Džeksonas, tačiau po Maiklo mirties jas užvaldė Sony/ATV.

Sergeant Pepper Forever!

Didžiulis dailininko Piterio Bleiko koliažas Seržanto Peperio stiliumi papuošė Londono viešbučio „Mandarin Oriental Hyde Park“ fasadą. Bleiką dažnai vadina „britų pop-arto krikštatėviu“. Šiame darbe pavaizduota 100 garsių šio viešbučio svečių: aktorės Helen Miren ir Vupi Goldberg, Morganas Frimanas, taip pat Polas Makartnis, Ringo Staras bei kiti. Koliažas buvo užsakytas, norint paslėpti vykdomus statybos darbus. Koliažas puoš fasadą iki 2018 metų, kol darbai bus baigti. Manau, iki to laiko spėsim su mano miela redaktore nusifotografuoti jo fone.

sir-peter-blake-collage-mandarin-oriental-hyde-park-9908735

„The Kinks“ lyderis Rejus Devisas nominuotas Britų Imperijos Ordinui.

 Muzikantas, grupės „The Kinks“ frontmenas ir idėjinis lyderis buvo įtrauktas į kasmet sudaromą garbingų Britanijos piliečių sąrašą. „Ši žinia iššaukė manyje nuostabos, nuolankumo ir džiaugsmo jausmus“,- komentavo šį sprendimą Rejus. „Aš priimu ši garbingą sprendimą dėl mano šeimos narių, mano gerbėjų ir visų tų, kurie įkvėpdavo mane mano kūryboje“. 60 ir 70-siais grupė „The Kinks“ garsėjo savo aštriais dainų tekstais socialinės nelygybės ir isteblišmento kritikos temomis.

Polas Makartnis ruošią siurprizą.

2017 metais seras Polas žada išleisti  pirmą po keturių metų tylos albumą. „Aš išleisiu sekantį albumą, tačiau vargu bau ar jis bus gerai parduodamas. Aš tai darau todėl, kad pas mane susikaupė daug dainų, kurios man patinka. Aš labai pasistengsiu, kad albumas būtų geras. Muzikinė scena smarkiai pasikeitė, bet aš dėl to nesijaudinu – mano muzika bus geriausia iš viso to, ką jūs girdite“,- pasakojo Makartnis Rolling Stone žurnalo korespondentui. 74-ių muzikantui padeda prodiuseris Gregas Kerstinas, dirbęs su Adele.

Amerikoje atsirado Heavy Metal šlovės salė.

Sausio 18-ą dieną Arlingtono miesto ekspo-centre bus surengta kasmetinė iškilminga sunkiojo roko žvaigždžių apdovanojimo ceremonija. Pirmais neseniai atidaryto Heavy Metal Hall of Fame nominantais išrinkti – Ronnie James Dio, Lemmy („Motorhead“), „Scorpions“, Randy Rhoads („Ozzy Osbourne Band“), Rudi Sarzo („Whitesnake“), Don Airey („Deep Purple“), Vinny Appice („Black Sabbath“) ir kiti. Holivudo restoranas „Rainbow Bar & Grill“  bus paminėtas kaip glaudžiai susijęs su roko muzika: jo scenoje nuo 1972 metų koncertavo Eltonas Džonas, Džonas Lenonas, Dženis Džoplin, „Led Zeppelin“ ir daug kitų roko garsenybių. Pernai restorano teritorijoje pastatytas paminklas mirusiam „Motorhead“ bosui Lemi Kilmisteriui, kuriam ši vieta buvo tarsi antri namai.

Norečiau ten pasėdėti prie baro – sklando kalbos, jog po trečio burbono stiklo ateina Dženis, o po penkto – Morisonas…

Reklama
 
Parašykite komentarą

Publikavo on sausio 22, 2017 Uncategorized

 

Parašykite komentarą

 
