RSS

Mėnesio albumas: Pink Floyd – “Animals“

14 Sau

full_pink_floyd_animals_album_cover_battersea_power_station

1977-jų pabaigoje Monrealyje Pink Floyd baigė beveik metus trukusį gastrolinį turą, skirtą albumui „Animals“. Mūsų laikais kiaulikė Eldži, puošianti albumo viršelį, yra garsesnė už patį albumą. Kupinas išpuolių prieš kapitalizmą ir finansinį godumą albumas turėjo savyje tiek pykčio, kad galėtų rungtis su bet kuriuo pank roko disku. Niūrus, stiprus albumas nebuvo pilnai įvertintas grupės fanų ir buvo šiek tiek primirštas. Jeigu taip galima sakyti apie šį konceptualų kūrinį, kurio kopijų  buvo parduota 4 milijonai.

1977 metai:

2011 metai:

2016 metai:

20150509374

Pagrindinis albumo kūrėjas Rodžeris Votersas visada su savim nešiodavosi A4 formato užrašų knygelę, kurioje užsirašydavo savo idėjas ir mintis. Taigi, istorija prasideda antiutopijos pasaulyje, kur gyvūnai atstovauja žmonių rasę: kiaulės-tironai, šunys-aristokratai ir besmegenės avys. Pati albumo koncepcija rėmėsi Orvelo romanu „Gyvulių Ūkis“. Voterso pasaulėžiūrai didelę įtaką turėjo plokštelės „Dark Side of the Moon“ grandiozinė sėkmė: matydamas pilnėjančią banko sąskaitą, Votersas, augęs kairių pažiūrų šeimoje, bandė derinti staiga užgriuvusi turtą su savo socialistiniais principais. Vaikui buvo įskiepyta, kad turėti daug pinigų – blogis.

Kuriant medžiagą albumui Votersas paėmė visą valdžią į savo rankas. Žinoma, buvo kalti ir Rikas Raitas, ir Deivas Gilmoras – jie nieko negalėjo pasiūlyti. Tiesa, Deivas visgi sugebėjo įkišti į albumą vieną savo kompoziciją. Tik vieną. Perpus su Votersu. Tai buvo „Dogs“ – jis pats ją ir atliko.

photo2

Albumo įrašymas baigėsi lapkritį ir pats Votersas užsiėmė viršelio apiforminimu. Dizainerių komanda Hipgnosis nuo 1968 metų buvo atsakinga už albumų viršelių dizainą. Firmos bosas Stormas Torgersonas pristatė muzikantams dvi idėjas: vaikas su pliušiniu meškiu rankoje stebi, kaip jo tėvai mylisi; antra idėja – dvi tikros antys, vinimis prikaltos ant svetaines sienos. Votersui šios idėjos nepatiko ir jis pasiūlė kiaulės, skrendančios tarp dviejų nežmoniškai niūrių Batersi jėgainės bokštų, atvaizdą.

1977 sausio 19 dieną kompanija EMI pristatė albumą žurnalistams toje pačioje Batersi jėgainėje, kuri puikavosi ant viršelio. Buvo duotos griežtos instrukcijos nedaryti jokių įrašų, bet vėliau tapo aišku, kad vienas žurnalistas visgi slaptai įrašė albumą ir tas įrašas skambėjo vienoje radijo stočių.

Idėją „Mes visi kartu bepročiai“, kuri atsispindėjo albume „Dark Side…“, pakeitė nauja koncepcija „gyvenimas – mėšlas“. Kaip visada, išlieka klausimas: „tai ką, po perkūnais, šiame pasauly per 40 metų niekas nepasikeitė?!”

Video klipas labai jau į temą:

 

Reklama
 
Parašykite komentarą

Publikavo sausio 14, 2017 Uncategorized

 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: