RSS

Mano gyvenimas su Džonu 2-ji dalis

08 Spa

       Pagaliau pavyko mano bandymai su akiniais – per paskaitas buvau inteligentiška „akiniuotė“, o likusią dienos dalį tai nusiimdavau juos, tai vėl grąžindavau atgal.

       Nuostabiausia buvo tai, jog Džonas pirmą kartą  atkreipė į mane  dėmėsį, kuomet mes kalbėjomės apie akinius. Kartą grupiokai sumanė pasitikrint akių aštrumą ir pasirodė, jog mes su Džonu turim panašų regėjimo defektą. Šis istorinis atradimas leido mums įžengti į naują mūsų bendravimo lygį. Iš tiesų ledas buvo pralaužtas, tačiau nė vienas iš mūsų nerodė noro žengti sekantį žingsnį. Labiausiai dėl to pergyvenau aš. Galvojau tik apie tai, ar jis pasirodys paskaitose? Ką pasakysiu? Tai buvo baisu. Nežinojau, ką daryti.

Mama buvo įsitikinusi, jog kažkas negerai: pasikeitė bendravimo maniera, netgi kiek sublogau. Į paskaitas kaip visuomet išeidavau anksti, tačiau griždavau vėlai. Mano pasiaiškinimai sukeldavo siaubą. „Mamyt, turiu išeiti iš namų anksčiau, todėl kad reikia paruošti dažus, o vakare noriu nueiti į papildomą užsiėmimą“. Iš tiesų leisdavau laiką šaltuose koledžo koridoriuose, tikedamasi sutikti Džoną. Mano draugė Filis sakė, jog aš išprotėjau. Tai buvo tiesa, tačiau tokio mano elgesio priežastis buvo stipri aistra tam, kas atrodė nepasiekiamas. Tokia mano dvasios būklė man baisiai patiko, jaučiau smarkų emocijų pliūpsnį.

        Tokia ši veršiuko meilė diena iš dienos augo. Artėjo vasaros atostogos ir visus užvaldė laisvės nuotaika.  Vienas kolegų pasiūlė prieš atostogas surengti „cementovkę“ su šokiais. Koledžo vadovybė leido mums šiam tikslui išsinuomoti mažiausią patalpą – mažas plotas mums neturėjo reikšmės, visi tiesiog degte degė dalyvauti vakarėlyje. Kažkas atsinešė grotuvą ir plokšteles su naujausiais hitais. Susimetėm alkoholiui ir nustatėm vakarėlio datą.

        Prisipažinsiu, labai laukiau šio vakarėlio ir maniau, jog nors trumpam pamiršiu Džoną. Buvau tikra, kad jis nepasirodys, nes ramūs studentų vakarėliai nebuvo jo stilius. Su Fil galvojom, jog šis “tūsas“ mane prablaškys ir pralinksmins prieš semestro pabaigą. Taip ir atsitiko – linksminausi iš širdies. Ir staiga kojos tapo kaip želė, veidas pasidarė raudonas kaip bijūnas, negalėjau rasti kampelio, kur pasislėpti… Jis atėjo! Tai, apie ką svajojau visą šį laiką, tapo košmaru. Šioje situacijoje visiškai pasimečiau ir buvau įsitikinusi, kad visi aplinkui mato, kas parašyta mano veide. Žinoma, nieko nedomino mano emocijos: visi smagiai leido laiką! Pagaliau sugebėjau suimti save į rankas ir prisijungiau prie linksmybių bei pokalbių, jaučiausi vis laisviau po kiekvienos išgertos dozės alkoholio. Tada dar nemokėjau protingai gerti, tad pasekmių ilgai laukti nereikėjo. Saulė švietė, grojo puiki muzika ir tai, ko labiausiai geidžiau, pagaliau įvyko. Džonas pakvietė mane šokiui, o aš vos nekritau negyva. Bingo! Vėliau stebėjausi, kad buvau tokia atsipalaidavusi ir rami išoriškai, tačiau viduje visiškai pamečiau kontrolę. Šokom laisvai (tokį šokį vadindavom „bambatryniu“),  labai arti viens kito – aš bandydama išlaikyti šiokią tokią distanciją, o Džonas, jaučiau, buvo truputi sutrikęs. Viskas kartu paėmus atrodė pakankamai gražiai ir tuo pat metu beviltiškai. Kolegos su nuostaba žiurėjo į tokią netipišką porą.

        „Party“ ėjo į pabaigą. Atėjo momentas vėl sugrįžti į realybę, tačiau Džonas pasivėdėjo mane į šalį ir paklausė ar aš „imama“. Jo klausimas buvo toks netikėtas, jog akimirksniu atsakiau: „apgailestauju, bet aš susižiedavusi su tuo vaikinu iš Hoylake“. Jo veidas ištįso, bet greitai sureagavo- “aš juk neprašau tavo rankos, tiesa?“. Supratau, kad sugadinau visą reikalą. Palaidojau visus šansus… Bet Džonas su savo draugais pradėjo mus su Filis įkalbinėti kartu su jais išlenkti po taurelę artimiausiam pabe. Atrodo, pavojus praėjo, tačiau drėbėjau iš baimės nuo minties, į ką aš veliuosi, ir klausimo, kur eisim iš pabo?

         Buvau taip susižavėjusi Džonu, tad nusprendžiau – kaip bus, taip. Pasidaviau likimo valiai su viltim, kad viskas bus gerai.

         Pabas, į kurį atėjom, tiesiog plyšo per siūles nuo žmonių, rodos, visiems vienu kartu kilo ta pati idėja „dasimušti“. Kiekvienas, kas turėjo akis, galėjo pastebėti ir pagalvoti, kas yra bendro tarp to pamišėlio Džono ir kaip ten ją.. koks ten jos vardas? – ta Sintija „iš už vandens“. Situacija tapo varginanti. Su Filis stebėjomes, kaip galėjom atsidurti šioje neiprastoje kompanijoje, be perstojo naikinančioje alkoholį. Buvo toks šurmulys, jog negirdėjau savo žodžių, bet tuo pat metu jaučiausi nuostabiai. Supratom, ką buvom praradę: tik mokslai ir nė trupučio linksmybių, todėl virtom neįdomiom panelėm.

        Mus vaišino daugybe gėrimų, taigi mes neatsilikom nuo visų ir staiga pajutau, kad esu lengvai apgirtusi- nieko nuostabaus, juk nuo pat ryto nieko nevalgiau. Džonas buvo draugų apsuptyje ir staiga pagalvojau, kad aš čia niekam nereikalinga ir pats laikas tyliai dėti į kojas. Bandėm su Filis irtis per minią link durų, kai staiga išgirdau Džono balsą, perrėkiantį šurmulį: „Nežinojot, kad panelė Powell buvo tuomet vienuolė?“. Visi atsisuko į mane, tad turėjom sugrižti.

       Štai taip prasidėjo beprotiškas mano gyvenimo tarpsnis, neįtikėtinas  gimimas žvaigždės, kuri vėliau krito ant mano galvos, o paskui ir ant kaklo… Žvaigždės, kurios kritimas po aštuonerių metų ir mane kaip vėzdo kirtis bloškė į žemę!

Reklama
 
Komentarų: 1

Publikavo spalio 8, 2012 Uncategorized

 

1 atsakymas į “Mano gyvenimas su Džonu 2-ji dalis

  1. dino

    spalio 8, 2012 at 6:16 pm

    Brangus bičiuliai, Adminas atsiprašo dėl įvykusios klaidos: buvo patalpintas neredaguotas straipsnis. Adminui buvo sunkus pirmadienis…

     

Parašykite komentarą

 
